Great Point on viestintä- ja sisältötoimisto. Se tekee strategiaan pohjautuvaa, ketterää, mitattavaa viestintää maailmassa, jossa organisaatioista on tullut julkaisijoita ja  massoista on tullut media. Kontakti on rakennettava suoraan asiakkaaseen tai sidosryhmään. Jotta se syntyisi, on oltava kiinnostava ja hyödyllinen, toimittava pitkäjänteisesti ja laadukkaasti. Pitää olla pointti ja prosessi.

Great Point  haluaa tehdä viestinnästä tässä maailmassa niin helppoa ja tuloksellista kuin mahdollista. Kaikki alkaa strategiasta: miksi ollaan tekemässä, mitä ja miten. Kun suunta on selvä, sitten tehdään puhuttelevia sisältöjä, jotka löydetään ja jotka saavat aikaan toimintaa.

Digitaalisessa maailmassa suurten joukkojen saavuttaminen ei enää vaadi suuria investointeja, mutta  se vaatii paljon työtä.  Kun viestinnän välineet ovat käytössä häviävän pienellä hinnalla, johdonmukaisuus, oivallukset, löydettävyys, tunnelma, tyyli ja verkostot ratkaisevat.

Vuonna 2006 perustetun Great Pointin nimi viittaa toimivan viestinnän ytimeen. Jos haluaa synnyttää liikettä, on oltava pointti. Jos haluaa synnyttää merkittävää liikettä on oltava hyvä pointti. Nimi viittaa myös yhteyteen, kohtauspisteeseen, jossa tarttuva viestintä usein syntyy: strategia – toiminta, teknologia – sisältö, tieto – tunne, kaupallinen – kulttuurinen, materiaalinen – digitaalinen, tuttu – eksoottinen….

Yrityksen tuotteita ovat suoran viestinnän strategiat, toteutukset ja ylläpito.

» Tutustu henkilökuntaamme

As a writer you should not judge. You should understand.

ERNEST HEMINGWAY

UUSIN BLOGI / LUE BLOGI

Sisältömarkkinoinnin kolmas vaihe

| Sisältömarkkinointi, Strategia, Verkkoviestintä | No Comments

Ystäväni, minua yhtä vuotta vanhempi valtiotieteen opiskelija, seisoi juhlahuoneiston ovella saapuessani ensimmäisiin bileisiini Uudelle ylioppilastalolle… Lue lisää